Williams nie spieszy się z pozyskaniem nowego sponsora tytularnego
Parr: Chcemy podjąc właściwą decyzję.
13.03.1208:22
1737wyświetlenia
Prezes Williamsa - Adam Parr przyznał, że jego zespół nie będzie wykazywał pośpiechu przy podpisywaniu umowy z nowym sponsorem tytularnym.
Legendarna brytyjska stajnia ma za sobą tragiczny sezon 2011, po którym amerykańska firma telekomunikacyjna AT&T nie renegocjowała nowego kontraktu na sponsoring tytularny, jednak niedawno w mediach pojawiły się informacje, że team z Grove nie może narzekać na problemy finansowe.
Jestem bardzo zadowolony z tego, co udało nam się dokonać w ogólnym rozrachunku. Na tę chwilę nie mamy sponsora tytularnego i bez dwóch zdań jego pozyskanie jest dla nas bardzo ważne. Z drugiej strony nie jest to sprawa wymagająca pośpiechu, ponieważ sponsor tytularny to najbardziej zauważalny ze wszystkich partnerów. Pod wieloma względami to on narzuca charakter zespołu. Zawsze pragniesz mieć sponsora, który jest bardzo aktywny w sposobie promocji i ożywiania partnerstwa. Chcemy podjąć pod tym względem właściwą decyzję- powiedział Parr.
Obecnie najbardziej zauważalnym i bez wątpienia strategicznym sponsorem Williamsa jest wenezuelski koncern petrochemiczny PDVSA, który dołączył do zespołu dzięki Pastorowi Maldonado.
PDVSA jest ważnym partnerem zespołu w kwestiach finansowych i innych, ale bynajmniej nie jest on jedynym, którego mamy na naszym pokładzie- wyjaśniał Brytyjczyk.
Źródło: onestopstrategy.com
KOMENTARZE