Informacja Pirelli po treningach przed GP Brazylii
Około 0,6 sekundy różnicy pomiędzy miękką i supermiękką mieszanką.
11.11.1709:13
580wyświetlenia
Embed from Getty Images
Piątkowe treningi na Interlagos przebiegały zgodnie z oczekiwaniami, mimo dość niestabilnych warunków i temperatury nawierzchni, która po południu sięgnęła poziomu 44 stopni Celsjusza.
Mimo to już w pierwszej fazie porannej sesji ustanowiono nowy rekord okrążenia (poprzedni, na poziomie 1.09,822, padł w 2004 roku): najpierw na miękkiej mieszance, a następnie na supermiękkiej. Również na miękkim ogumieniu uzyskano najlepszy czas pierwszej sesji treningowej przed rokiem, co umożliwia dokonanie bezpośredniego porównania.
Lewis Hamilton z Mercedesa ustanowił najlepsze rezultaty w obu sesjach, w których korzystano przede wszystkim z miękkich i supermiękkich opon - z różnicą w osiągach pomiędzy nimi na poziomie 0,6 sekundy na okrążeniu.
MARIO ISOLA - SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Hamilton 1.09,202 SUPERMIĘKKA NOWA
Bottas 1.09,329 SUPERMIĘKKA NOWA
Raikkonen 1.09,744 SUPERMIĘKKA NOWA
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Hamilton 1.09,515 SUPERMIĘKKA NOWA
Bottas 1.09,563 SUPERMIĘKKA NOWA
Ricciardo 1.09,743 SUPERMIĘKKA NOWA
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA - -
MIĘKKA Hamilton 1.09,445
SUPERMIĘKKA Hamilton 1.09,202
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA - -
MIĘKKA Hamilton 1.09,742
SUPERMIĘKKA Hamilton 1.09,515
NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Ocon, Russell 4
MIĘKKA Massa 32
SUPERMIĘKKA Stroll, Vettel 32
Piątkowe treningi na Interlagos przebiegały zgodnie z oczekiwaniami, mimo dość niestabilnych warunków i temperatury nawierzchni, która po południu sięgnęła poziomu 44 stopni Celsjusza.
Mimo to już w pierwszej fazie porannej sesji ustanowiono nowy rekord okrążenia (poprzedni, na poziomie 1.09,822, padł w 2004 roku): najpierw na miękkiej mieszance, a następnie na supermiękkiej. Również na miękkim ogumieniu uzyskano najlepszy czas pierwszej sesji treningowej przed rokiem, co umożliwia dokonanie bezpośredniego porównania.
Lewis Hamilton z Mercedesa ustanowił najlepsze rezultaty w obu sesjach, w których korzystano przede wszystkim z miękkich i supermiękkich opon - z różnicą w osiągach pomiędzy nimi na poziomie 0,6 sekundy na okrążeniu.
MARIO ISOLA - SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
Dziś obyło się bez większych niespodzianek, poza nieznacznym występowaniem pęcherzy na lewej przedniej oponie. Ponownie poprawiono rekord okrążenia - zarówno na miękkiej, jak i na supermiękkiej mieszance. Większość kierowców pojechała lepiej od zeszłorocznego czasu pole position i to podkreśla skalę postępów z najnowszą generacją samochodów oraz szerszych opon. Tak jak zwykle w Brazylii, prognoza pogody na jutro pozostaje niepewna. W czasie drugiej sesji spadło kilka kropel deszczu, ale nie na tyle dużo, by kierowcy mogli skorzystać z innego ogumienia niż to przeznaczone do jazdy po suchej nawierzchni.
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Hamilton 1.09,202 SUPERMIĘKKA NOWA
Bottas 1.09,329 SUPERMIĘKKA NOWA
Raikkonen 1.09,744 SUPERMIĘKKA NOWA
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY
Hamilton 1.09,515 SUPERMIĘKKA NOWA
Bottas 1.09,563 SUPERMIĘKKA NOWA
Ricciardo 1.09,743 SUPERMIĘKKA NOWA
PIERWSZY TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA - -
MIĘKKA Hamilton 1.09,445
SUPERMIĘKKA Hamilton 1.09,202
DRUGI TRENING - NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA - -
MIĘKKA Hamilton 1.09,742
SUPERMIĘKKA Hamilton 1.09,515
NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Ocon, Russell 4
MIĘKKA Massa 32
SUPERMIĘKKA Stroll, Vettel 32