Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
Włoski producent wskazał opony, jakie zostaną użyte w Australii, Bahrajnie, Chinach i Azerbejdżanie.
10.12.1816:48
5334wyświetlenia
Embed from Getty Images
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na cztery pierwsze wyścigi sezonu 2019.
Mieszanki numer dwa, trzy i cztery zostały wyznaczone na otwierające przyszłoroczną kampanię Grand Prix Australii oraz rundy w Chinach i Azerbejdżanie. W przypadku wyścigowego weekendu w Bahrajnie Pirelli zdecydowało się na twardsze mieszanki: numer jeden, dwa i trzy.
Zgodnie z zapowiedzią Pirelli zrezygnowało z używania nazw mieszanek, określając je numerami. W obecnym systemie "jedynka" jest najtwardszą, a "piątka" najbardziej miękką z dostępnych rodzajów opon.
Z myślą o sezonie 2019 włoski koncern ograniczył liczbę mieszanek z siedmiu do pięciu.
W transmisjach telewizyjnych i oficjalnych komunikatach opony zawsze będą określane mianem twardych (białych), pośrednich (żółtych) i miękkich (czerwonych).
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na cztery pierwsze wyścigi sezonu 2019.
Mieszanki numer dwa, trzy i cztery zostały wyznaczone na otwierające przyszłoroczną kampanię Grand Prix Australii oraz rundy w Chinach i Azerbejdżanie. W przypadku wyścigowego weekendu w Bahrajnie Pirelli zdecydowało się na twardsze mieszanki: numer jeden, dwa i trzy.
Zgodnie z zapowiedzią Pirelli zrezygnowało z używania nazw mieszanek, określając je numerami. W obecnym systemie "jedynka" jest najtwardszą, a "piątka" najbardziej miękką z dostępnych rodzajów opon.
Z myślą o sezonie 2019 włoski koncern ograniczył liczbę mieszanek z siedmiu do pięciu.
W transmisjach telewizyjnych i oficjalnych komunikatach opony zawsze będą określane mianem twardych (białych), pośrednich (żółtych) i miękkich (czerwonych).
Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2019 | ||||
Grand Prix | Mieszanka #1 | Mieszanka #2 | Mieszanka #3 | |
---|---|---|---|---|
Australii | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Bahrajnu | C1 (O) | C2 (O) | C3 | |
Chin | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Azerbejdżanu | C2 (O) | C3 (O) | C4 | |
Hiszpanii | ||||
Monako | ||||
Kanady | ||||
Francji | ||||
Austrii | ||||
Wielkiej Brytanii | ||||
Niemiec | ||||
Węgier | ||||
Belgii | ||||
Włoch | ||||
Singapuru | ||||
Rosji | ||||
Japonii | ||||
Meksyku | ||||
USA | ||||
Brazylii | ||||
Abu Zabi | ||||
O = co najmniej jedna z tych mieszanek musi zostać wykorzystana przez kierowcę podczas wyścigu o ile rywalizacja toczy się na suchym torze. Nowy system określeń rodzajów ogumienia: od C1 (najtwardsze) do C5 (najmiększe). |
KOMENTARZE