Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019
Włoski producent wskazał opony, jakie zostaną użyte w Australii, Bahrajnie, Chinach i Azerbejdżanie.
10.12.1816:48
5331wyświetlenia
Embed from Getty Images
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na cztery pierwsze wyścigi sezonu 2019.
Mieszanki numer dwa, trzy i cztery zostały wyznaczone na otwierające przyszłoroczną kampanię Grand Prix Australii oraz rundy w Chinach i Azerbejdżanie. W przypadku wyścigowego weekendu w Bahrajnie Pirelli zdecydowało się na twardsze mieszanki: numer jeden, dwa i trzy.
Zgodnie z zapowiedzią Pirelli zrezygnowało z używania nazw mieszanek, określając je numerami. W obecnym systemie "jedynka" jest najtwardszą, a "piątka" najbardziej miękką z dostępnych rodzajów opon.
Z myślą o sezonie 2019 włoski koncern ograniczył liczbę mieszanek z siedmiu do pięciu.
W transmisjach telewizyjnych i oficjalnych komunikatach opony zawsze będą określane mianem twardych (białych), pośrednich (żółtych) i miękkich (czerwonych).
Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na cztery pierwsze wyścigi sezonu 2019.
Mieszanki numer dwa, trzy i cztery zostały wyznaczone na otwierające przyszłoroczną kampanię Grand Prix Australii oraz rundy w Chinach i Azerbejdżanie. W przypadku wyścigowego weekendu w Bahrajnie Pirelli zdecydowało się na twardsze mieszanki: numer jeden, dwa i trzy.
Zgodnie z zapowiedzią Pirelli zrezygnowało z używania nazw mieszanek, określając je numerami. W obecnym systemie "jedynka" jest najtwardszą, a "piątka" najbardziej miękką z dostępnych rodzajów opon.
Z myślą o sezonie 2019 włoski koncern ograniczył liczbę mieszanek z siedmiu do pięciu.
W transmisjach telewizyjnych i oficjalnych komunikatach opony zawsze będą określane mianem twardych (białych), pośrednich (żółtych) i miękkich (czerwonych).
Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2019 | ||||
Grand Prix | Mieszanka #1 | Mieszanka #2 | Mieszanka #3 | |
---|---|---|---|---|
Australii | ![]() | C2 (O) | C3 (O) | C4 |
Bahrajnu | ![]() | C1 (O) | C2 (O) | C3 |
Chin | ![]() | C2 (O) | C3 (O) | C4 |
Azerbejdżanu | ![]() | C2 (O) | C3 (O) | C4 |
Hiszpanii | ![]() | |||
Monako | ![]() | |||
Kanady | ![]() | |||
Francji | ![]() | |||
Austrii | ![]() | |||
Wielkiej Brytanii | ![]() | |||
Niemiec | ![]() | |||
Węgier | ![]() | |||
Belgii | ![]() | |||
Włoch | ![]() | |||
Singapuru | ![]() | |||
Rosji | ![]() | |||
Japonii | ![]() | |||
Meksyku | ![]() | |||
USA | ![]() | |||
Brazylii | ![]() | |||
Abu Zabi | ![]() | |||
O = co najmniej jedna z tych mieszanek musi zostać wykorzystana przez kierowcę podczas wyścigu o ile rywalizacja toczy się na suchym torze. Nowy system określeń rodzajów ogumienia: od C1 (najtwardsze) do C5 (najmiększe). |
KOMENTARZE