LiGNA: Okrążenie toru z pietrov8 - Montreal

"Tor w Montrealu wymaga małej lub średniej siły docisku i jest bardzo trudny dla hamulców"
17.12.0713:48
Crow
2579wyświetlenia

To jest wspaniały tor wyścigowy. Jest w połowie uliczny, co oznacza, że podczas weekendu wyścigowego czasy okrążeń stają się coraz lepsze, wraz z większym nagumowaniem toru. Jest tu też wiele możliwości do wyprzedzania, zwłaszcza przed nawrotem przy zakręcie numer 10, a także na ostatniej szykanie przed prostą startową, gdzie możesz wykorzystać to, że jadąc za innym bolidem masz znacznie mniejszy opór powietrza i możesz hamować znacznie później. Tor w Montrealu wymaga małej lub średniej siły docisku i jest bardzo trudny dla hamulców. Kluczem do osiągania tu dobrych czasów jest odpowiedni balans hamulców.

Zawieszenie musi być odpowiednio zbalansowane, aby podczas przejeżdżania przez tarki mieć dobrą trakcję i wychodzić z szykan z dużą prędkością. Jest także ważne, aby ustawić jak najmniejszą siłę docisku, żeby osiągać jak największe prędkości na końcu prostej startowej. Bardzo istotne jest, aby ukończyć ten wyścig, ponieważ nawet na ostatnich okrążeniach wiele bolidów ma problemy, zwłaszcza z hamulcami. Na ostatnich 10 okrążeniach, gdy hamulce są już mocno zużyte, może być wiele niespodzianek. Aleja serwisowa jest dość długa, więc strategia dwóch zatrzymań wydaje się lepsza niż trzech.

KOMENTARZE

5
dawid.ch1
26.12.2007 09:55
fraps
the_stig
24.12.2007 08:06
Sorry, czy ktoś mógłby mi powiedziec, jaki program nagrywa "filmy" z gier razem z dźwiękiem??
pietrov8
18.12.2007 01:19
Ta jeżdżę na klawiaturze (próbuje innego wyjścia nie mam). Rubiq zastosuję się do twojej uwagi.
Rubiq
18.12.2007 06:22
Kiedy jest mniejszy opór powietrza trzeba hamować wcześniej ;)
pro
17.12.2007 03:48
A kolega to na klawiaturze myka?? :0