ING sponsorem tytularnym Grand Prix Węgier w 2008
"Europa Środkowo-Wschodnia jest bardzo ważnym rynkiem dla ING"
21.01.0819:47
1704wyświetlenia
Wraz z objęciem sponsoringiem tytularnym Grand Prix Węgier w 2008 roku, Grupa ING potwierdza swoje zaangażowanie w Formułę 1, jak też swoją pozycję jednego z wiodących sponsorów tego sportu.
Wyścig, który odbędzie się na torze w Hungaroring w dniach 1-3 sierpnia, od dzisiejszego dnia będzie znany pod nazwą ING Hungarian Grand Prix. ING jednocześnie ogłasza, że będzie kontynuować sponsoring tytularny Grand Prix Belgii ING zarówno w 2008 jak i 2009 roku, obok rozpoczętego w zeszłym roku dwuletniego sponsoringu wyścigu Grand Prix Australii.
Niezależne badania, przeprowadzone pośród 16 000 osób w 32 krajach, wykazały, że obecność ING w Formule 1 w 2007 roku wpłynęła na wzrost globalnej świadomości marki ING oraz przyczyniła się do spójnego i pozytywnego postrzegania firmy, co z kolei prowadzi do zwiększenia zainteresowania potencjalnych Klientów usługami Grupy ING.
Kampania brandingowa "na torze wyścigowym" w 2007 roku odegrała kluczową rolę w zwiększeniu globalnej widoczności marki oraz wzmocniła sponsoring tytularny Zespołu ING Renault F1. Niezależne badania przeprowadzone przez IFM wykazały, że ING było najbardziej widocznym sponsorem F1 "na torze" (licząc sekundy, podczas których logo ING pojawiło się na ekranie podczas oficjalnych relacji wyścigów w telewizji), pojawiając się na ekranie przez 11 010 sekund podczas 17 wyścigów Grand Prix (2 miejsce zajęło Bridgestone z 9 375 sekundami, 3 miejsce - Allianz z 5 851 sekundami, 4 miejsce przypadło Vodafone z 5 618 sekundami).
W 2008 ING będzie obecne na torach z działaniami brandingowymi podczas 13 z 18 wyścigów Grand Prix, włączając sponsoring tytularny wyścigów Grand Prix w Australii, Belgii oraz na Węgrzech.
Europa Środkowo-Wschodnia jest bardzo ważnym rynkiem dla ING. Jest to rynek, który wykazuje bardzo duże zainteresowanie wyścigami F1. Na Węgrzech odbędzie się jedyny wyścig Grand Prix w tej części Europy i dlatego istotne jest, abyśmy wykorzystali tę szansę promowania marki ING w tym regionie.- powiedziała Isabelle M. Conner, odpowiedzialna za marketing w Grupie ING.
Źródło: Informacja prasowa ING Nationale-Nederlanden
KOMENTARZE