Samochody Red Bulla posiadają elastyczny nos?
Takie wrażenie można odnieść oglądając nagranie z wymiany skrzydła w bolidzie Vettela
08.11.1210:17
5413wyświetlenia
Saga o 'elastycznych samochodach' Formuły 1 zdaje się nie mieć końca, a bohaterem kolejnej odsłony jest oczywiście Red Bull Racing.
Po weekendzie w Abu Zabi pojawiło się kilka filmików, z których wynika, że końcówka nosa RB8 jest najwyraźniej wykonana z gumo-podobnego materiału.
Ujęcie w przybliżeniu
Tobias Gruner z Auto Motor und Sport twierdzi, że całe to zamieszanie jest
Jak zwykle głównym bohaterem kontrowersji jest Adrian Newey, niedawno określony przez Lewisa Hamiltona mianem geniusza. Podobnego zdania jest Damon Hill:
Źródło: onestopstrategy.com
Po weekendzie w Abu Zabi pojawiło się kilka filmików, z których wynika, że końcówka nosa RB8 jest najwyraźniej wykonana z gumo-podobnego materiału.
Ujęcie w przybliżeniu
Tobias Gruner z Auto Motor und Sport twierdzi, że całe to zamieszanie jest
fałszywym alarmem, gdyż końcowe 150mm nosa
zawsze jest mniej usztywnioneze względu na wymogi obowiązkowych testów zderzeniowych FIA. Jednakże dziennikarz przyznał, że inżynierowie innych ekip podobno analizują nagrania, a
przynajmniej jeden zespółprzedstawił sprawę Federacji.
Jak zwykle głównym bohaterem kontrowersji jest Adrian Newey, niedawno określony przez Lewisa Hamiltona mianem geniusza. Podobnego zdania jest Damon Hill:
Jego samochody są istnymi dziełami sztuki- powiedział Anglik, który wygrał mistrzostwo świata 1996 roku za kierownicą Williamsa projektu Adriana Neweya.
Nie chciałbym się posunąć zbyt daleko w porównaniu, ale on jest Michałem Aniołem Formuły 1.
Źródło: onestopstrategy.com
KOMENTARZE