WTCC: Zapowiedź weekendu na torze Brands Hatch

08.02.0921:28
B4ndit
1788wyświetlenia
Okrążenie toru z Kemkiem


LIGNA WTCC rFactor Brands Hatch Onboard from kemek on Vimeo

Okrążenie toru Brands Hatch rozpoczynamy od dość szybkiego prawego zakrętu wiodącego w dół. Jeśli nie uda nam się wjechać w niego czysto, to stracimy dużo czasu przez sporą podsterowność. Rozpędzamy się do piątego biegu i czeka nas najwolniejszy zakręt na torze - nawrót w prawo pokonywany na drugim biegu. Jest to jedno z niewielu dobrych miejsc do wyprzedzania, ponieważ łatwo wykorzystać minimalnie zbyt wczesne hamowanie. Następnie rozpędzamy się do czwartego biegu, żeby po krótkim dohamowaniu i redukcji na trójkę pokonać lewy zakręt, starając się nie wykorzystywać wewnętrznych wysokich tarek. Po krótkiej prostej czeka nas najtrudniejszy zakręt na torze, do którego hamujemy już skręcając w lewo. Dosyć łatwo przestrzelić wierzchołek i przez to stracić parę metrów na najdłuższej prostej toru, która w końcowej fazie wiedzie stromo w dół. Niestety, jeśli ktoś nie popełni znaczącego błędu na T4, to nie ma mowy o wyprzedzeniu go przed sekwencją dwóch szybkich prawych zakrętów. Pierwszy na czwartym biegu, kolejny (podwójny) na piątym. Łatwo tu przesadzić i złapać którymś z kół trawę, po czym wiadomo, co się może stać... Następnie jedziemy krótko pod górę i dosłownie wylatujemy z kolejnego dość szybkiego prawego zakrętu. Znowu krótka prosta i - pozornie łatwy - lewy zakręt na trójce. Często zdarzają się tu wizyty w piachu. Po prostej czeka nas ostatni, długi, prawy zakręt, który również sprzyja wizytom na poboczu. Wychodzimy na prostą start-meta i kończymy okrążenie.

Kary wagowe na torze Brands Hatch

Kary wagowe
KierowcaBalastZmiana
1Unikalny.Nick70kg+20kg
1dodgers70kg+20kg
1B4ndit60kg-10kg
1Miczek50kg-10kg
1Kemek40kg-10kg
1Rubiq35kg-10kg
1Kojot35kg-10kg
1Master25kg+25kg
1Grekyy25kg+10kg
1Powolniak20kg-10kg
1yankess15kg-10kg
1Poul10kg+10kg

KOMENTARZE

3
kemek
08.02.2009 06:22
Sam dźwięk silnika strasznie brzęczał, więc stwierdziłem, że trzeba jakoś to zatuszować. (; (na prawym kanale jest sama muzyka, na lewym silnik, więc jak komuś przeszkadza, to niech nie używa prawej słuchawki ;p) B4ndit - ostatni zakręt też czasami jadę na czwórce, ale to kółko już było robione na prawie czerwonych oponach, więc nie chciałem plażować... A hamulec pewnie wciskasz w tym najszybszym (drugim) łuku. Rzeczywiście w wyścigu taka taktyka może się opłacić. [;
Grekyy
08.02.2009 05:43
Muzyka trochę niepotrzebna, bo wyszła lekka kakofonia. Poza tym fajne kółko - miło że powróciły zapowiedzi weekendu. Gut jab.
B4ndit
08.02.2009 05:32
swietne okrazenie kemek :) Jedynie czasami staram sie inaczej pokonywac ostatni zakret, bo jak sie dobrze najedzie na ostatniego kerba, to nie traci sie stabilnosci, no ale wieksze ryzyko piaskownicy i tak jest :) no i dla oponek i mniejszego ryzyka piaskownicy w jednym zakrecie jednak wciskam leciutko pedal hamulca.