LiGNA: Prezentacja Master Cube F1 Team
30.04.0920:18
2304wyświetlenia
Niecałe dwa tygodnie po pierwszej tegorocznej prezentacji zespołu LiGNY F1, Master Cube F1 Team pokazało światu nowy model bolidu, Shadow JR3, który rzecz jasna z założenia pomoże walczyć o zwycięstwa. Zespół jest bardzo pozytywnie nastawiony na starty w najbliższym sezonie.
Ekipa kierowana wspólnie przez Rubiqa i Mastera pojawiła się tego pięknego, słonecznego dnia na torze Magny-Cours, aby pokonać kilka okrążeń instalacyjno-pokazowych nowym, błękitnym bolidem. Ma on dokładnie te same barwy, co Renault z 2006 roku, którym Fernando Alonso zdobył tytuł mistrzowski. No cóż, błękit - kolor nadziei. Założenia są wielce ambitne.
Atrakcją tego dnia była możliwość wygrania kolacji z wybranym kierowcą dla osoby, która najszybciej pokona hiszpański tor na profesjonalnym symulatorze. Gdy rozochoceni goście próbowali swych sił w wirtualnym JR3, Master wziął udział w konferencji prasowej.
Zdjęcia z prezentacji można obejrzeć pod tym linkiem.
http://www.f1wm.pl/galeria/thumbnails.php?album=157
Master, wysiadłeś właśnie z kokpitu Shadow JR3. Jak wrażenia?
To był krótki przejazd. Wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Nasz bolid prowadzi się jak po szynach - przyczepność jest znakomita. Po dogrzaniu opon samochód robi to, co dokładnie chcesz. Praca zawieszenia jest równie dobra, jak praca opon. To bardzo ważne w nadchodzącym sezonie. Potencjał naszego zespołu budzi wielki optymizm przed nadchodzącym sezonem. Gdzie jesteśmy, dowiemy się dopiero na ulicznym torze Albert Park.
Wasz bolid jeździ w barwach Renault R26. Dlaczego właśnie na takie malowanie się zdecydowaliście? I kto podejmował taką decyzję?
Bezapelacyjnie barwy te kojarzą się z czymś miłym. To przecież w tych barwach Fernando Alonso pokonywał czerwone Ferrari i zdobył w nim mistrzowski tytuł. Decyzję podejmowaliśmy wspólnie.
Dlaczego wybrałeś właśnie Magny-Cours jako miejsce prezentacji?
Tor jest bardzo techniczny - posiada wiele dohamowań i dużo sekwencji trudnych zakrętów. Idealnie więc nadaje się do testów. Faktem jest, że to na nim w najbliższym czasie będziemy głębiej testować nasz bolid. Obiekt dostarcza inżynierom i nam kierowcą wszystko, czego potrzebujemy, dodatkowo tor położony jest w pięknej okolicy, co również wpłynęło na wybór właśnie tego toru - możemy połączyć przyjemne z pożytecznym.
Jak zapowiada się sezon z twojego punktu widzenia? Czy MalarzF1 zgarnie drugi tytuł?
Sezon 2009/2010 z pewnością będzie bardzo ciekawy i ilość emocji dostarczona kibicom, jak i również nam kierowcom będzie bardzo duża. Malarz zdecydowanie jest pretendentem do mistrzowskiego tytułu, lecz wygrane z pewnością będą mu przychodziły trudniej, niż w zeszłym sezonie. Stawka bardzo się wyrównała, a duża część kierowców w zeszłym sezonie pokazała, jak bardzo są groźni. To wszystko jest spowodowane przez nowy regulamin techniczny, nową fizykę, która bardziej zważa na umiejętności kierowcy, niż na dostrojenie ustawień samochodu. Szefostwo LiGNY dąży do wyrównania stawki, co w końcu im się udało. Założenia z pewnością zostaną spełnione.
Ty i Rubiq będziecie skupiać się bardziej na indywidualnych wynikach, czy raczej zagracie zespołowo?
To i to. Jeżdżąc bardzo dobre wyścigi pracujemy zarówno na swoje konto, ale i na konto zespołu. Koło to, zamyka się więc i to bardzo pozytywnie. Tak czy inaczej, zapowiadamy walkę o tytuł w obu klasyfikacjach!
Sir Wolf
KOMENTARZE