McLaren dokonał wymiany nadwozia bolidu Vandoorne'a
W ostatnich wyścigach Belg narzekał na podejrzanie niski docisk.
27.07.1810:26
898wyświetlenia
Embed from Getty Images
McLaren dokonał przed GP Węgier wymiany nadwozia bolidu MCL33 Stoffela Vandoorne'a.
Vandoorne ma za sobą rozczarowujący występ w Grand Prix Wielkiej Brytanii. Belg spędził większość rywalizacji na końcu stawki, bez szans na walkę o pozytywny rezultat. Problemy z jazdą w optymalnym tempie pojawiły się także podczas wyścigowego weekendu w Niemczech.
Dążąc do uniknięcia kłopotów na Hungaroringu McLaren podjął decyzję o wymianie nadwozia bolidu numer dwa.
Vandoorne podkreślał, że starsze podwozie nie zapewniało mu wystarczająco wysokiej przyczepności, by pewnie pokonywać zakręty.
McLaren dokonał przed GP Węgier wymiany nadwozia bolidu MCL33 Stoffela Vandoorne'a.
Vandoorne ma za sobą rozczarowujący występ w Grand Prix Wielkiej Brytanii. Belg spędził większość rywalizacji na końcu stawki, bez szans na walkę o pozytywny rezultat. Problemy z jazdą w optymalnym tempie pojawiły się także podczas wyścigowego weekendu w Niemczech.
Dążąc do uniknięcia kłopotów na Hungaroringu McLaren podjął decyzję o wymianie nadwozia bolidu numer dwa.
Tak, dokonaliśmy wymiany nadwozia. Nie jest całkowicie nowe, to jedno z tych, jakie używaliśmy na wcześniejszym etapie sezonu, ale to żaden problem- potwierdził Vandoorne.
Ten weekend to dla mnie nowy start, start od zera. Zespół włożył wiele wysiłku w zrozumienie problemów, jakie trapiły nas w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że w piątek nie będzie żadnych kłopotów i razem z Fernando będziemy prezentować dobre tempo- dodał mistrz GP2 z 2015 roku.
Vandoorne podkreślał, że starsze podwozie nie zapewniało mu wystarczająco wysokiej przyczepności, by pewnie pokonywać zakręty.
Jeśli nie jesteś w stanie poprawnie pokonać chociaż jednego zakrętu, to wiesz, że problem musi tkwić w bolidzie. Na Silverstone było bardzo źle. Nie mogliśmy nic z tym zrobić.
Zespół też to widział. Trudno było jednak określić, czy problemy mają związek z nadwoziem. Nie jeździliśmy jeszcze bolidem, więc nie pozbyliśmy się wszelkich wątpliwości. Z danych jednoznacznie wynikało, że coś jest nie tak. Nie umieliśmy jednak wskazać, który obszar bolidu jest temu winny. Na początku zaczęliśmy zmieniać wiele części samochodu. Niezależnie od tego co robiliśmy, problemy nie ustępowały.