Honda zaskoczona osiągami swojej jednostki podczas Grand Prix Meksyku
Yusuke Hasegawa ujawnił, że jest to efekt poprawek naniesionych na pracę hamowni
31.10.1710:32
3416wyświetlenia
Embed from Getty Images
Yusuke Hasegawa przyznał, że jest zaskoczony tak dobrymi osiągami jednostki Hondy podczas Grand Prix Meksyku.
Przed rozpoczęciem zmagań na torze imienia braci Rodriguez, japoński producent wraz z McLarenem podjął decyzję, by skorzystać z nadprogramowych podzespołów i uniknąć kar przesunięcia na starcie w Brazylii oraz Abu Zabi.
Z tego powodu Fernando Alonso oraz Stoffel Vandoorne przystąpili do wyścigu z końca stawki i pomimo tego Hiszpan był w stanie dojechać do mety w pierwszej dziesiątce, wcześniej tocząc bliski pojedynek z Lewisem Hamiltonem w Mercedesie.
Yusuke Hasegawa przyznał, że jest zaskoczony tak dobrymi osiągami jednostki Hondy podczas Grand Prix Meksyku.
Przed rozpoczęciem zmagań na torze imienia braci Rodriguez, japoński producent wraz z McLarenem podjął decyzję, by skorzystać z nadprogramowych podzespołów i uniknąć kar przesunięcia na starcie w Brazylii oraz Abu Zabi.
Z tego powodu Fernando Alonso oraz Stoffel Vandoorne przystąpili do wyścigu z końca stawki i pomimo tego Hiszpan był w stanie dojechać do mety w pierwszej dziesiątce, wcześniej tocząc bliski pojedynek z Lewisem Hamiltonem w Mercedesie.
Osiągi były lepsze niż myśleliśmy- powiedział Yusuke Hasegawa, szef projektu F1 Hondy.
Nim tutaj przyjechaliśmy, uważaliśmy, iż nasza moc jest mniejsza niż u innych ekip, a efekt związany z wysokim położeniem toru może być dla nas niekorzystny. Mimo to Sakura bardzo ciężko pracowała, by stworzyć dla nas ustawienia pasujące do tych warunków, dzięki czemu nasz deficyt mocy był mniejszy niż sądziliśmy. Mimo to nasze osiągi wciąż są dalekie od optymalnych, ale uważamy, iż możemy to nadrobić.
Wcześniej nie mogliśmy stworzyć dobrego systemu dla hamowni, by ocenić silnik w warunkach wysokiego położenia nad poziomem morza. Mimo to w zeszłym tygodniu dokonaliśmy kilku poprawek w Sakurze, które dotyczyły pracy silnika. Udało nam się tutaj wykonać postępy. Korelacja jest coraz lepsza względem początku sezonu. Nie zdołaliśmy w stu procentach skopiować warunków panujących na torze, więc musimy dalej pracować, choć prawie jesteśmy usatysfakcjonowani. Warunki w Meksyku są wyjątkowe.
KOMENTARZE